Sunday, January 15, 2012

Totul e plin de....Venin si Farmec...

               Sunt satula de toate chestiile astea care ma inconjoara...m-am plictisit de mine,ma intreb,oare cum de alti nu se satura de o nebuna ca mine...parca as fi mereu bagata-n priza....imi vin idei traznite...pe care le pun in aplicare...oricat de nebune ar fi...nu-mi pasa de consecinte...am incredere in mine...si pana acum mai niciodata nu am fost pedepsita de nimeni...si nici nu vreau sa fiu...oricum am impresia ca totul in jurul meu e plin de venin...si insotit de atat de mult farmec....
     Sunt  in pana de idei,foile cu povestile ce urmeaza le-am uitat la vara-mea(Anca)...si ca sa nu spuneti ca nu am mai postat nimic.....imi imaginez oare cum as arata imbracata intr-o camasa de a Ta,cu pantofi cu toc incaltata,fugind prin casa de Tine...iar dimineata,cum ma trezesc sa fie pe noptiera...un frappe cu niste biscuiti langa....?...in imaginatia Ta....sunt o superba...dar oare cand realizezi cat sunt de nebuna dupa iubirea Ta ...cum reactionezi?....cand vezi cum zambetul  se schiteaza fortat pe chipul meucand te vad....doamne cred ca as murii daca nu m-ai mai iubi....
         P.S.:Sa nu uiti niciodata cat de mult inima mea are nevoie de Tine,pentru ca fara iubirea Ta...Ea ar inceta sa bata...

3 comments:

  1. uneori pot sa jur ca-mi furi ideile ! esti ideala pe post de minte a mea, Diana :))

    ReplyDelete
  2. Multumesc Saby....:))....si nu le fur...doar ca uneori gandim aceleasi lucruri:*

    ReplyDelete
  3. eu glumeam si am folosit acea fraza ca sa vezi asemanarea izbitoare a gandurilor noastre, undeori ! :)

    ReplyDelete