Monday, January 9, 2012

Credeam ca te voi putea uita!

        Credeam ca daca nu am sa ma mai gandesc la Tine imi va fi mult mai usor sa te uit,dar se pare ca inca odata m-am inselat amarnic.Cum sa uit zilele  in care sufletul meu era plin de bucurie,cum pentru prima data simteam ca sunt frumoasa si pe exterior,pentru ca pe interior sunt cea  mai frumoasa,chiar daca nu toata lumea ajunge sa vada acest lucru,toata lumea crede ca sunt rea si ceilalti ma vad ca un ingeras,cuminte.
     Nu sunt deloc asa cum ma vad ceilalti,sunt doar eu si cu mine,pare greu de inteles?...stiu…am decis sa nu le permit tuturor cunoscutilor,care stiu ca nu merita,sa ma cunoasca pe mine,cea din interior…deoarece cu ceva timp in urma am realizat ca daca lasi omul sa te cunoasca,exact asa cum esti,iti poate face un rau peste care nu treci foarte usor.
          Poate ca am patit asa ceva recent,nici eu nu stiu sigur,pentru ca nu stiu exact ce este in capul tau…acum cateva saptamani imi spuneai ca ma iubesti(si nu doar imi spuneai acest lucru,ma faceai sa simt ca este adevarat ceea ce-mi tot indrugi),dar dintr-o data a disparut totul,acea legatura dintre noi,acum simt ca a mai ramas doar zambetul meu de dimineata.Nu te urasc,doar ma simt pustiita….mintea mea imi spune ca este vorba despre O Alta,dar sincera sa fiu,nici nu mai stiu ce sa cred…..Poate ca m-am atasat prea mult de tine,iar tu nu ai nevoie de acest lucru,dar hai sa fim seriosi,oricat de mult ar lucra un om,tot are nevoie de putina iubire…
     Vreau sa te uit,sa iesi complet din mintea mea si din inima mea,dar nu reusesc….si chiar daca nu mai ti chiar deloc la mine,ai sa ramai mereu acolo in acea camaruta,cu usa din lemn vechi,pe care atarna o placuta,sprijinita intr-un cui ruginit,pe care scrie cu litere neintelese….
                                              INIMA.

8 comments:

  1. Draga mea nesatul e ceva ce eu apreciez la tine...pentru din motive bine intemeiate sunt absolut sigura ca niciodata nu o sa te saturi de creatiile mele...de om incepator in asa ceva...<3 u

    ReplyDelete
  2. draga mea.
    creatiile tale sunt atat de superbe incat nimeni nu se va satura de ele...eu sunt una din miile de persoane interesate de blogul tau...miss you <3

    ReplyDelete
  3. I miss you too,dear bitch<3.....si ma bucura nespus cuvintele tale....:)

    ReplyDelete
  4. mno Diana, esti tare... asa ma simteam si eu, si nu-mi placea ca sentimentele mele sa depinda de o singura persoana ! si doamne cat ma enerva cand aceea persoana (*Calin*) nu avea timp de mine, catusi de putin..
    eh', toate o sa treaca. nici eu nu credeam in vorba asta, dar rabdarea si deciziile de moment rezolva totul ! :D

    ReplyDelete
  5. multumesc Saby,dar faza e ca la mine nu e vorba ca nu are timp de mine....doar ca e ocupat....si in legatura cu acea persoana(*Calin*)ala,draga mea tu nu depindeai de el,doar te simteai bine in compania lui...si faza aia mai proasta e ca el nu a stiut sa aprecieze acest lucru la tine

    ReplyDelete
  6. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=169954576438811&set=a.150236665077269.23477.150231905077745&type=3&permPage=1


    este tot ce am de zis!:)

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete